Friday, 2 December 2016

aQeesh naDeem



"kulari ke hutan kemudian menyanyiku
kulari ke pantai kemudian teriakku
sepi… sepi.. dan sendiri aku benci
aku ingin bingar… aku mau di pasar
bosan aku dengan penat
dan enyah saja kau pekat
seperti berjelaga jika kusendiri"


Puitis kan aku? Berseni kan? Mungkin akibat sering menonton sinetron menjadikan aku seperti ini.. HAHA! Ok.. Entry kali ni bukan pasal sinetron, takda kena mengena jugak dengan puisi kat atas tu. Saje je nak test bakat berpuitis sebab dulu aku ambik class Electrical Engineering ๐Ÿ˜๐Ÿ˜


Disebabkan takda idea dah nak post pasal apa maka lahirlah post ni bertajuk, "Aqeesh Nadeem".. Siapa dia? Handsome ke? Apahal pulak cerita pasal dia?? Well.. dia anak buah aku yang sulung, so mestilah handsome ikut pakcik dia. And cerita pasal dia sukati aku la, blog aku kan.. hahaha..


Disebabkan aku tak kawen lagi so kita cerita pasal Aqeesh Nadeem. Lagipun gambar dia banyak dari gambar aku dalam phone ni.. Demm! Nanti kalau aku ada anak aku cerita pasal anak aku pulak ok. Satu-satu la, sabar..

Mmm.. Takdala cerita apa pun, gambar je ha. Nak cerita satgi korang tido. So tengok gambar jela ye dak? Ok 1st, kenalkan Nadeem selepas beberapa hari lahir ke dunia ini :



Nadeem mimpi tengah 'bang'. Alhamdulillah..



time ni tak pandai berjalan lagi tapi terer tepuk pakai kaki



aku bangun tido pun muka cute camni gak. betul tak tipu..



style orang lama



Nadeem with Babah & Pakngah. Cubaan buat peace GAGAL!



ni nampak bentuk dah, sikit lagi come on Nadeem!



makin besar makin pandai bergambar. HAHA






haa! main air!! orang beratur kat luar nak berak dia main air pulak..



Haa gambar kat bawah ni pulak Nadeem acah-acah jadi model bersama dengan ultraman yang baru je beli setelah meronta-ronta dia nak kan ultraman tu so kita belila kan. Sekarang aku taktau hidup dan wujud lagi ke tak ultraman tu. Haha.. dan photographer dia dah tentulah aku kan... hmm


siap pinjam handphone aku nak selfie dengan ultraman dia 



lagi



dan lagi.. geram pulak aku dengan ultraman tu, keras je diri. pose la sikit! ishh




akhirnya Nadeem pun diri sebab ultraman takleh duduk. kahkahh!







tiap kali balik keje/class/nak pi keje/asal aku siap-siap mesti dia nak ikut naik motor.. sebab ni la, nak pi taman katanya.. nasib tak ajak pi dangdut.. 


time ni Nadeem tengah layan movie 50 Shades Of Grey. kalau dia dah layan cerita dia, jangan harap kau dapat alih channel melainkan cerita yang kau nak layan tu setaraf Didi & Friends. HAHA



jangan berubah Nadeem.. please.. ๐Ÿ˜ข 



last gambar, nampak Nadeem besar dah kan? sebab aku besarkan gambar ni.. LOL



Nah layan sedikit video dari Nadeem kecik sampai sekarang ( tak besar lagi ). Haha




time tengah ketawa. hehe



buat apa pun dia gelak. senang..


time ni dah pandai merangkak ๐Ÿ˜ƒ


ni baru pandai berjalan ๐Ÿ˜š


feveret Nadeem.. calciyum strawberry


i Love u!


good night




No comments:

Post a Comment